Serdecznie witamy Cię na portalu poświęconym tematyce wirtualnych biur. Stworzyliśmy to miejsce wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wszystkich przedsiębiorców, którzy szukają alternatywy dla siedziby firmy.
Jak w sposób nowoczesny prowadzić swoją firmę?
O tym, czy firma jest nowoczesna świadczy sposób, w jaki się nią zarządza, ale też to, czy korzysta ona z najnowszych możliwych rozwiązań. Tym bardziej, że obecnie jest ich wiele, a co za tym idzie można rozwijać swój biznes na szereg różnych sposobów. Jednym z nich jest inwestowanie w reklamę i pozyskiwanie w taki sposób coraz to nowych klientów. Jednakże, aby faktycznie przekonać się do tego, że taka reklama ma sens, trzeba spróbować i tym samym monitorować skuteczność prowadzonych działań. Dzięki reklamie internetowej możemy prowadzić nowoczesny biznes, który ma tak naprawdę nieograniczone możliwości rozwoju.
Na jaką kampanię zwrócić uwagę? Kampania Google Ads w wyszukiwarce
Do takich nowoczesnych form reklamy z pewnością należy reklama Google Ads, która jeszcze do niedawna była określana jako Google Adwords. W ramach tego narzędzia możemy tworzyć różne rodzaje reklam, a najprostszą możliwą kampanią jest ta realizowana w wyszukiwarce Google. Polega to na tym, że wybieramy sobie słowa kluczowe, na które chcielibyśmy, aby nasza reklama się wyświetlała. Ważne, aby były to słowa kluczowe popularne wśród użytkowników, a także takie, które mają charakter bardziej sprzedażowy. Dużą zaletą tej reklamy jest łatwa możliwość ustawienia geolokalizacji wyświetlania reklam. Możemy więc zdecydować się na reklamę w danym mieście, województwie, w całej Polsce, a nawet poza granicami kraju. Jeśli chcesz skorzystać zapoznaj się z ofertą https://brandbay.pl/prowadzenie-adwords-sem
Z pewnością warto też zwrócić uwagę na remarketing
Narzędzie Google Ads daje również możliwość tworzenia kampanii remarketingowych. Polega to na tym, że najpierw zbieramy pliki cookies od użytkowników, którzy już naszą stronę odwiedzili, a następnie wracamy do tych samych użytkowników z kampanią przypominającą im o tym, że byli na naszej stronie i oglądali daną ofertę czy też produkt. Dzięki temu, użytkownik może powtórnie wejść na stronę i dokonać zakupu.
A może kampanie skierowane na urządzenia mobilne?
Biorąc pod uwagę, jak wielu użytkowników przegląda sieć za pomocą urządzeń mobilnych, bardzo sensownym posunięciem jest zaprojektowanie kampanii, która będzie skierowana głównie na ten typ urządzeń. Pamiętajmy jednak, że ma to sens tylko i wyłącznie wtedy, kiedy nasza strona internetowa jest responsywna i poprawnie wyświetla się na urządzeniach mobilnych. Może to być zarówno kampania w wyszukiwarce Google, która zakłada reklamy tekstowe, jak i reklama w sieci reklamowej.
Reklama w serwisie You Tube
System Google Ads daje też możliwość projektowania reklam wideo i zamieszczania ich na serwisie You Tube. Dostępnych jest tutaj co najmniej kilka rodzajów takiej reklamy- może to być dłuższa reklama, którą użytkownik po kilku sekundach może pominąć, a także krótka reklama, gdzie nie dajemy użytkownikowi takiej szansy. Warto zapoznać się z możliwymi formatami i rodzajami reklam, aby dopasować ich charakter do celu reklamowego, jaki chcielibyśmy osiągnąć. Tak, jak w przypadku wszystkich kampanii Google Ads, możliwa jest szeroko zakrojona analityka internetowa, która pozwala ocenić skuteczność prowadzonych kampanii.
Odsłony: 1427